דף הבית > יישום והטמעת תקנים > תרגול מוכנות לאירוע סייבר

תרגול מוכנות לאירוע סייבר

תקיפת סייבר היא לא שאלה של "אם", אלא שאלה של "מתי". בהגנת סייבר הנחת יסוד זו, חייבת להנחות את מערך ההגנה, ובכך להפנות זרקור למוכנות הארגונית לתגובה לאירוע סייבר, ולא רק לניסיונות למנוע אותו.

כשירות ארגונית לתגובה למתקפות סייבר היא כלי חיוני כדי להבטיח שרידות והמשכיות עסקית. וכחלק מהותי בהקמה ושמירה על כשירות זו, יש לבצע באופן סדיר תרגולים, הבוחנים תרחישים שונים של אירועי אבטחת מידע, ואשר בוחנים את כלל בעלי התפקיד בארגון- מההנהלה הבכירה, ועד אחרון העובדים.

ניהול של אירוע סייבר הוא אירוע מורכב עבור ארגון. בציר אחד יש לטפל באירוע באופן ממוקד, ולהתמודד עם האיום, ובציר השני לדאוג לרציפות העסקית (BCP) וליכולת הארגון לייצר המשכיות של השירות ללקוחות, במינימום הפרעה.

יועצי Hermeticon בעלי ניסיון עשיר בביצוע תרגילי מוכנות מורכבים, הכוללים מספר רב של תרחישים.

השאירו פרטים כאן לקבלת מידע טלפוני אודות תרגול מוכנות לאירוע סייבר או התקשרו ל 03-7176281

מדוע לבצע תרגיל עם צוות Hermeticon?

  • מותאם לסיכונים הספציפיים של הארגון
  • משלב את כלל היחידות בארגון
  • מבוצע על פי מתודולוגיה מוכחת
  • מנוהל ע"י צוות בכיר ומנוסה
  • כולל מספר רב של תרחישים בהתאם לתחום הפעילות של הארגון
  • ניתן לשלב עם הכנה מוקדמת של תכנית BCP ונהלי תגובה לאירועי סייבר

לטובת ניהול תרגול בצורה אפקטיבית ובעלת ערך, אנו מקדישים תשומת לב רבה להכנה יסודית, הכוללת היכרות מעמיקה עם התהליכים העסקיים, עם סיכוני הסייבר שרלוונטיים לארגון עצמו ולנהלים קיימים בארגון, כך שהתרגיל יתאים באופן מלא לסביבה ולמציאות בארגון.

שלבי התרגיל

שלב א'- הכנה לתרגיל

ההכנה לתרגיל הנהלה מבוססת על מספר שלבים מרכזיים שמטרתם להבטיח שהתרגיל יהיה מוצלח. השלב הראשון הוא הגדרת מטרות ברורות ומדידות לתרגיל. זה כולל את הגדרת תרחיש התקיפה, ואת התגובה הראשונית הנדרשת שתנחה את המשך התרגיל. השלב הבא הוא הכנת תוכנית לתרגיל, שמכילה את כל הפרטים ממסלול התרגיל ועד לתפקידים של החברים בצוות. חשוב לדעת שתרגילים אלה מתחילים ברמה הנמוכה ביותר ומתקדמים לרמות גבוהות יותר של סיכון ומורכבות.

שלב ב'- ניהול התרגיל

התרגיל מנוהל במתודולוגיית Table tops מוכחת. התרגיל מנוהל ע"י צוות של מספר יועצים, ובמהלכו ניתנים מספר תרחישים. לכל תרחיש ניתן פרק זמן ייעודי בדיון, בו המתורגלים נדרשים לתאר את סדר הפעולות הנדרש מצידם. לכל תרחיש יש תשובת "בית ספר" ובסיכומי הביניים ניתן משוב הדרכתי לגבי הנדרש לביצוע.

שלב ג'- סיכום וניתוח התרגיל

ניתוח טכנולוגי ואסטרטגי של תרגיל הנהלה לאירוע סייבר הוא השלב הבא לאחר ביצועו. סיכום מדויק של התרגיל, כולל חלקים שהצליחו ואלו שנכשלו, נותן תמונה חשובה של המצב הנוכחי של הארגון. זיהוי האיומים והפגיעויות שהוצגו במהלך התרגיל מאפשר הבנה טובה יותר של האתגרים הבאים. לאחר מכן, ניתוח מעמיק של הפערים והאתגרים שטרם נפתרו, מאפשר לקבוע שיפורים עתידיים שניתן להכניס לתרגילים הבאים. כך, מתוך שילוב של שיקול דעת מקצועי וניתוח מדעי, אפשר לשפר את מוכנות הארגון לאיומים .

השאירו פרטים כאן לקבלת מידע טלפוני אודות תרגול מוכנות לאירוע סייבר או התקשרו ל 03-7176281

טופס תחתון

מעוניינים לבצע תרגול מוכנות לאירוע סייבר?

Fill in your information or contact us and we'll be happy to be at your service!
  • טלפון

    03-9450630

  • Mordechai Rozanski 18
    Rishon Lezion

  • Sun - Thu
    08:00-17:00