דף הבית > מידע מקצועי > שירותי אבטחת מידע למשרדי עורכי דין

שירותי אבטחת מידע למשרדי עורכי דין

השאירו פרטים כאן לקבלת מידע טלפוני אודות שירותי אבטחת מידע למשרדי עורכי דין או התקשרו ל- 03-9450630

 

אבטחת מידע חזקה במשרדי עורכי הדין אינה מהווה רק המלצה – אלא חובה אתית:

ככל שהשנים חולפות, נראה שאיומי הסייבר נהפכים לסוגיה בוערת. ארגונים רבים מכל התחומים חשופים כיום לסיכונים בתשתיות הדיגיטליות המשמשות אותם, דבר הגורם לאובדן נתונים יקרי ערך.

משרדי עורכי הדין אינם יוצאי דופן במובן זה. יתרה מכך, אופי נתוני הלקוחות בהם מחזיקים עורכי הדין עשוי לעתים קרובות להיות בעל מאפיינים רגישים ומורכבים.

מתוך הבנה זו, בחרה גם לשכת עורכי הדין ליישר קו עם המגמה העולמית להידוק אבטחת הסייבר. ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין פרסמה בחודש האחרון קריטריונים חדשים לאבטחת מידע המחייבים את כלל העוסקים בתחום.

עורכי דין שלא יעמדו בנהלים שהתוותה הלשכה, עשויים להיחשף לדין משמעתי ולסנקציות חמורות.

כדי לסייע גם למשרד שלך לעמוד בנהלים החדשים ולשמור על נתוני הלקוחות שלך בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מומחי הסייבר של הרמטיקון ריכזו עבורך כאן כל מה שחשוב לדעת על המדיניות החדשה ועל החשיבות ההולכת וגוברת של שמירה על נתוני הארגון שלך.

 

אז מה חדש במדיניות ועדת האתיקה?

נכון לפברואר 2022, מחויב כל משרד עורכי דין ליישם פתרונות אבטחת מידע. משרד שלא יעמוד בקריטריונים שהתוותה הוועדה, ייחשב ככזה שהפר את חובת הסודיות ואת חיסיון העורך דין/לקוח.

החלטה זו נובעת מתובנה חשובה, כי אנו חיים בעידן בו המידע הפרטי שלנו ושל הלקוחות חשוף יותר מתמיד ולכן, פתרונות אבטחת מידע נחשבים כיום לפתרון בסיסי.

בין השאר, יחויבו משרדי עורכי הדין באמצעים הבאים:

  • שרתי דוא"ל מאובטחים (תוכנות חינמיות לשירותי דוא"ל אסורים)
  • גיבוי נתונים בענן
  • שימוש במנגנון אימות דו שלבי במערכות המידע
  • תוכנות הגנה מפני וירוסים ותהליכים זדוניים
  • פתרונות אבטחה מתקדמים להתקנים ניידים ולגישה מרחוק

 

למה דווקא עכשיו?

בשנים האחרונות, ספגו ארגונים רבים בכל המגזרים וענפי התעשייה ברחבי העולם מתקפות סייבר עוצמתיות, שגררו נזקים בשווי מאות מיליארדי דולרים. ממתקפות חבלה שגרמו לאובדן נתונים ולקריסת מערכות חיוניות ועד לתהליכי כופר שהפכו את נתוני הלקוחות וסודות מקצועיים לבני ערובה בידי עבריינים.

מעצם מהות תפקידם של משרדי עורכי הדין, מדובר ככל הנראה באחד התחומים המקצועיים המחזיקים במידע בעלי האופי הרגיש ביותר- מהליכים פליליים, סודות עסקיים בשווי מיליונים ונתונים פיננסיים ועד למידע רגיש אודות משפחתם ומצבם הכלכלי, החומרים שמחזיק משרד עורכי הדין אמור להישמר בחיסיון הקפדני ביותר.

 

משרדי עורכי הדין הפכו למטרה:

כבר שנים שארגונים חווים על בשרם את העובדה המצערת הזו – מתקפות סייבר כבר מזמן אינן נחלתם של ארגונים גדולים בלבד. על פי מחקרים עכשוויים, שוק הביניים הוא המטרה המרכזית של עברייני הסייבר בשנים האחרונות. הדבר רלוונטי כיום יותר מתמיד גם לעורכי דין.

למעשה, מחקר שנערך בשנה שעברה, מצא כי מעל למחצית ממתקפות הסייבר שבוצעו על עורכי דין, בוצעו על המשרדים הבינוניים והקטנים. בהתחשב בתובנות של השנים האחרונות, הנתון הזה לא אמור להפתיע אותנו.

השאננות שאפיינה שוק זה פתחה פרצה קוראת לגנב והאקרים רבים בחרו לכוון את המשאבים והמאמצים שלהם אל עבר מטרות קלות שיכולות להניב רווחים נאים מבלי להתמודד עם מערכות האבטחה המתקדמות שלרוב ארגונים גדולים יעשו בהם שימוש.

 

אז מה עושים?

הצעד הראשון בדרך שלך ליישור קו עם התקנות החדשות ועם המציאות העגומה שהופכת כיום לנחלתם של כלל הארגונים במשק, הוא לפנות ליועץ מקצועי בתחום אבטחת המידע. במסגרת שיתוף הפעולה, ייבחנו כמה היבטים קריטיים בניהול מערכות המחשוב שלך.

בראש ובראשונה, תוטמע מעטפת של כלים טכנולוגיים, העומדת בהמלצות ועדת האתיקה ותהיה מתאימה למערכות ה-IT של המשרד.

מומחה הסייבר שלנו יסייע לך להתוות נהלים שיונחלו לכלל העובדים במשרד ויאפשרו לך לכונן מדיניות אבטחת נתונים קפדנית.

בנוסף, יותקנו וייושמו פתרונות אבטחה שיאפשרו לך לנקוט במדיניות יזומה ומקיפה בכל נקודות הקצה שלך – ממחשבים במשרד ועד להתקנים ניידים המשמשים אותך בכל מקום.

לבסוף, תיושם מדיניות להרשאות גישה, לאימות משתמשים ולהפקת סיסמאות לכל הצוות על מנת להבטיח שכל נכסי הנתונים שלך יישמרו באמצעים המחוכמים ביותר.

 

הכתובת שלך למשרד מאובטח מתמיד:

הרמטיקון מביאה עמה שנים רבות של ניסיון בתחום אבטחת הסייבר. לאורך השנים, סיפקנו פתרונות מתקדמים לחברות ברחבי העולם ממגוון תחומים ומכל הגדלים.

יחד, נסייע לך לבנות מערך אבטחה מקיף, יזום ובאמצעים המתקדמים ביותר ששוק אבטחת הסייבר יכול להציע.

כדי להתחיל לנהל את נתוני הלקוחות שלך בסטנדרטים הטובים ביותר, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כאן או התקשרו ל- 03-9450630

טופס תחתון

מעוניינים להתייעץ עם מומחה בתחום אבטחת מידע?

Fill in your information or contact us and we'll be happy to be at your service!
  • טלפון

    03-9450630

  • Mordechai Rozanski 18
    Rishon Lezion

  • Sun - Thu
    08:00-17:00